دستاورد جدید کاردانو در سال جدید!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، میزان فعالیت در شبکه کاردانو! در روزهای قبل به میزان قابل‌‌توجهی افزایش پیدا کرده است. و در پاسخ به آن، قیمت رمزارز بومی این شبکه، ADA نیز افزایش پیدا کرده است.

آمار

به گزارش پلتفرم DeFiLlama، پنج پروتکل دیفای برتر مستقر در کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش فعالیت‌های خود بوده‌اند. طبق گزارش‌ها، Minswap، یک صرافی غیرمتمرکز مستقر در کادانو، شاهد افزایش ۲٫۵۳ درصدی TVL (ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده) خود در روز گذشته بوده است. این رقم برای پلتفرم‌های GeniusYield، WingRiders و MuseliSwap نیز بیش از ۵ درصد در روز افزایش یافته است. علاوه بر این، پروتکل وام‌دهی Meld نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی TVL خود در هفته گذشته بوده است.
در تاریخ ۳ ژانویه، تیم Meld اعلام کرد که در شبکه کاردانو باقی می‌ماند، اما در تلاش برای تبدیل شدن به یک پلتفرم چند زنجیره‌ای، یک زیرشبکه هم در شبکه اولانچ ایجاد خواهد کرد. این پروتکل اخیرا مجوز موسسه پول الکترونیکی (EMI) را هم دریافت کرده که به آن اجازه می‌دهد در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت کند.

بیشتر

علاوه بر این، بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مستقر در شبکه کاردانو به تازگی به نقطه عطف ۱۶ میلیون تراکنش دست یافته‌اند. همچنین، تعداد حساب‌های منحصربه‌فرد در همه DAppها نیز به ۲۵۵٫۲ هزار افزایش پیدا کرده است.

قیمت

انتظار می‌رود که رشد بخش دیفای در شبکه کاردانو، تأثیر مثبتی بر قیمت ارز دیجیتال آن داشته باشد. در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده قیمتی ۰٫35 دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، تقریبا یک درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به بیست درصد رشد دارد. و نسبت به یک ماه گدشته سی و سه درصد رشد کرده است.

#کاردانو # میزان فعالیت در شبکه کاردانو

سلب مسئولیت: محتوای کاردانو برای همه دارای ماهیت اطلاعاتی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. تجارت، خرید یا فروش ارزهای رمزنگاری شده باید یک سرمایه گذاری با ریسک بالا در نظر گرفته شود و به هر خواننده توصیه می شود قبل از هر تصمیمی تحقیق کند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *