موفقیت‌های جدید کاردانو کاربران را خوشحال کرد!

موفقیت‌های جدید کاردانو … هولدرهای کاردانو (ADA) می‌توانند به فعالیت توسعه‌ای این آلت کوین افتخار کنند. زیرا حتی با کاهش شدید سرمایه‌ای که در سال 2022 تجربه کرد، توسعه‌دهندگان شبکه کاردانو را رها نکرده‌اند و به بهبودها و موارد جدید ادامه می‌دهند.
امکانات هارد فورک واسیل که با هدف مقیاس‌پذیری بیشتر صورت گرفت، قابل‌توجه‌ترین رویداد کاردانو در سال 2022 بود. علاوه بر این، برخی از پیشنهادات بهبود کاردانو به‌روزرسانی شدند. اما این تمام چیزی نیست که مسیر ADA را در سال گذشته مشخص کرده است. برای مثال Milkomeda، اولین زنجیره جانبی بلاکچین کاردانو بود. که به شبکه اصلی آن پیوست؛ برنامه‌ای که ماشین مجازی اتریوم (EVM) را در شبکه‌های دیگر فعال می‌کند.

پیشرفت

با پیشروی فعالیت پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو نسبت به رقبای خود، سال 2023 نیز می‌تواند سال قابل‌توجهی برای آن باشد. اولین خبر مربوط به اولین اسکریپت قرارداد در پایتون است که طبق گزارش‌ها، این نوآوری هنوز در حال آزمایش و توسعه است. طبق گزارش‌ها، برنامه‌هایی برای ادغام قراردادهای کاردانو در PyCardano (کتابخانه این آلت کوین در پایتون) وجود دارد. این مرحله حیاتی در توسعه کاردانو به لطف Eopsin، یک زبان برنامه‌نویسی پایتونیک جدید است که توسعه‌دهندگان، آن را کارآمد و امن توصیف می‌کنند. همچنین می‌تواند به عنوان مترجم نیز استفاده شود، به طوری که کد نوشته شده در پایتون را گرفته و آن را به زبان قرارداد هوشمندی که بلاکچین کاردانو می‌تواند بفهمد، یعنی Plutus، تبدیل می‌کند. همچنین، بخش‌های مختلف کد پایتون را تجزیه و تحلیل کرده و راه‌هایی برای سریع‌تر کردن آن پیدا می‌کند.

پایتون چیست؟

پایتون یکی از کاربرپسندترین و شهودی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. به همین دلیل، بسیاری از برنامه‌نویسان و حتی افراد کنجکاو قبلا در آن برنامه‌نویسی کرده‌اند. با این ویژگی 100% کاربردی، می‌توان انتظار داشت که پروژه‌های بیشتری در بلاکچین کاردانو راه‌اندازی شود و دلیل رشد بیشتر آن در مقابل دیگر «قاتل‌های اتریوم» باشد. با این حال، باید بدانید که این توسعه هنوز در مراحل اولیه خود است و توسعه‌دهندگان قبل از تایید اثربخشی آن آزمایشات بیشتری را انجام خواهند داد.

# موفقیت‌های جدید کاردانو #کاردانو برای همه

نکته: توجه داشته باشید این متن صرفا با هدف راهنمایی و آشنایی شما نوشته شده و کاردانو برای همه، مسئولیتی در مقابل تصمیم‌ها یا عواقب مالی آن برای افراد ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *