علت رشد چندصد درصدی رمزارزهای بخش هوش مصنوعی چیست؟

با افزایش تبلیغات در حوزه هوش مصنوعی در سال 2023، قیمت یکی از ارزهای دیجیتال این بخش رشد چشمگیر بیش از 1000 درصدی را تجربه کرد. با استقبال گسترده کاربران از سیستم‌هایی مانند SingularityNET و ابزار مبتنی بر متن شرکت OpenAI به نام ChatGPT در میان کاربران، علاقه به استفاده از برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در میان مردم افزایش یافته است.

تغییرات قیمتی؟

سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری مایکروسافت در ChatGPT نیز گواه این موضوع است که برنامه‌های هوش مصنوعی در سال‎های آینده گسترش بیشتری پیدا خواهند کرد.
در این میان، AGIX، توکن بومی پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی SingularityNET نیز از ابتدای سال 2023 به موفقیت‎های بزرگی دست یافت. در هفته گذشته، قیمت این توکن با رشد 170 درصدی از 0.17 دلار به 0.46 دلار رسید. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته نیز رشد قیمتی 36.9% را تجربه کرده است.
با نگاهی به تغییرات قیمتی این توکن‎ از ابتدای سال جاری، این موضوع جالب‌تر هم خواهد شد. زیرا این ارز دیجیتال اول ژانویه با قیمت 0.045 دلار معامله می‌شد، که با مقایسه با قیمت فعلی آن، بیش از 1000 درصد افزایش یافت.
علاوه بر این، این توکن با افزایش بیش از 500 میلیون دلاری ارزش بازار خود، در حال حاضر در رتبه 74ام قرار دارد.

SingularityNET چیست؟

پلتفرم SingularityNET به عنوان اولین بازار غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی است که در بلاکچین کاردانو اجرا می‌شود. دکتر بن گورتزل، دانشمند پیشگام در زمینه هوش مصنوعی، این پروژه را پایه گذاری کرد. هدف این پروژه توسعه AGI یا هوش عمومی مصنوعی است.
اکوسیستم SingularityNET شاهد پیشرفت‌های بسیار امیدوارکننده‎ای بوده است. طبق گزارش‌ها، مسیر SingularityNET برای توسعه AGI روز به روز بیشتر در دسترس خواهد بود. تاکنون تلاش‌ها برای ایجاد MeTTa، یک زبان برنامه‌نویسی مناسب برای دستیابی به اهداف SingularityNET، مثمر ثمر بوده است.

#کاردانو # استقبال گسترده کاربران از سیستم‌هایی مانند SingularityNET

سلب مسئولیت: محتوای کاردانو برای همه دارای ماهیت اطلاعاتی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. تجارت، خرید یا فروش ارزهای رمزنگاری شده باید یک سرمایه گذاری با ریسک بالا در نظر گرفته شود و به هر خواننده توصیه می شود قبل از هر تصمیمی تحقیق کند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *