هاسکینسون می‌گوید بهبود کاردانو پس از یک قطع کوتاه، «ارزش خوددرمانی» را نشان می‌دهد.

#cardano

هاسکینسون در مورد قطعی شبکه و بهبود اخیر کاردانو اظهار نظر می کند.ارزش خوددرمانی کاردانو …
چارلز هاسکینسون امروز در توییتی درباره قطعی شبکه که در آخر هفته زنجیره بلوکی کاردانو را تکان داد، اظهار نظر کرد. به یاد بیاورید که کاردانو دیروز با یک قطع کوتاه شبکه بین بلوک های 8300569 و 8300570 مواجه شد. جالب اینجاست که این مشکل به طور خودکار در عرض چند دقیقه برطرف شد.

بنیانگذار کاردانو واکنش نشان داد.

هاسکینسون، در مورد این توسعه اظهار داشت که موضوعی که در آخر هفته رخ داد، ارزش “خود درمانی” و “شبکه های کاملا غیر متمرکز” را نشان داد. او افزود که کاردانو توانایی خود را برای بازیابی از استال های گره و ادامه بدون اختلال محسوس به نمایش گذاشت.
هاسکینسون گفت: «آبشاری از بخش های گره می‌توانند بدون اختلال محسوس بازیابی و به کار خود ادامه دهند .
هاسکینسون افزود که توسعه اخیر نشان می دهد که کاردانو یک سیستم واقعا انعطاف پذیر است که در سال های آینده به تکامل و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.
این آخر هفته ارزش شبکه‌های کاملاً غیرمتمرکز خود درمانی را نشان داد. آبشاری از استال‌های گره می‌تواند بازیابی شود و بدون اختلال قابل توجه به کار خود ادامه دهد. این یک سیستم واقعاً انعطاف‌پذیر است و در سال‌های آینده به تکامل و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.
چارلز هاسکینسون 23 ژانویه 2023

خاموشی و بازیابی کوتاه کاردانو

دیروز، کاردانو دچار یک ناهنجاری شد که باعث شد حدود نیمی از گره های شبکه آفلاین شوند. ریک مک کراکن اپراتور استخر سهام در توییتر به روشن کردن این موضوع پرداخت و در عین حال به جامعه اطمینان داد که کل شبکه تعطیل نمی شود.
مک کراکن گفت: «شب گذشته در جریان ناهنجاری شبکه #کاردانو، کل شبکه از کار نیفتاد .
او افزود که کاردانو دوره‌ای از تخریب را دید و افزود که همه گره‌های آسیب‌دیده «به‌خوبی بهبود یافته‌اند». مک کراکن تصویری از پیام پخش شده تلگرام از (IOG)، شرکت تحقیقاتی و مهندسی کاردانو را پیوست کرد.
دیشب در جریان ناهنجاری شبکه #کاردانو، کل شبکه قطع نشد. دوره کوتاهی از انحطاط وجود داشت. بیشتر گره های تحت تاثیر قرار گرفته به خوبی بهبود یافته بودند. نیازی به راه اندازی مجدد شبکه نبود.
Rick McCracken DIGI بیست دوم ژانویه 2023

در توضیح این اختلال ناگهانی، او خاطرنشان کرد:

به نظر می رسد که این امر توسط یک ناهنجاری گذرا ایجاد شده است. که باعث یکی از دو واکنش در گره می شود. برخی از همتایان خود ارتباط خود را قطع کردند و برخی دیگر استثناء بودند و دوباره راه اندازی شدند.
جالب اینجاست که کاردانو به طور خودکار و بدون دخالت خارجی بهبود یافت. همانطور که در پست تلگرام توضیح داده شده است، تیم توسعه کاردانو در طراحی و اجماع گره “چنین مسائل گذرا” را در نظر گرفته بود و افزود:
“سیستم ها دقیقاً همانطور که انتظار می رفت رفتار کردند.”
لازم به ذکر است که تولید بلوک کاردانو در طول ناهنجاری ادامه داشت اما برای چند دقیقه کند شد. قابل ذکر است، تیم در حال حاضر در حال بررسی علت اصلی مشکلی است که باعث شد 50 درصد از گره‌های Cardano آفلاین شوند و دوباره راه‌اندازی شوند.

منبع :

https://thecryptobasic.com/2023/01/23/hoskinson-says-cardano-recovery-after-a-brief-outage-shows-the-value-of-self-healing/

#کاردانو # ارزش خوددرمانی کاردانو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *